2013. ápr. 28.

3. MHK


Túl vagyunk a 3. MHK találkozón, melyet tegnap, 2013.04.27-én tartottunk meg. Áprilisi könyvünk az Incarceron volt Catherine Fisher tollából.




A 7-es csapat újra összeült, hogy megvitassa e havi könyvét. A könyv nem aratott osztatlan sikert; rengeteg kérdés merült fel, részben a számtalan hiba okán is. De ez már egy másik bejegyzés lesz. 
Szóval, miután mindenki megérkezett és a nagy melegben lehűtötte magát egy kis hideg innivalóval, nekiültünk, hogy kibeszéljük a könyvet. Ezt aránylag gyorsan meg is tettük, kb. 1,5 óra alatt. Közben @Mandula8 majd' elaludt, ezért betettem egy kis Bon Jovit, amire kellőképp fel is ébredt. Miután megbeszéltük a könyvet, jöhettek a sütik. Miközben @Mandula8 Bon Jovit dudorászva kijött segíteni a konyhába és elhangzott a varázsszó: karaoke-zni szeretne. Mire én: Okkkééééé! :D Ugyanis Életem Szerelme nagy X-box játékos, és hát van 3 karaoke lemezünk + 2 mikrofonunk, szóval minden adott volt, egy jó kis partihoz :D
Így hát, miután besütiztünk, indulhatott az éneklés :) Szerencsére, szinte mindenkinek bejött a játék, bár az elején azért döcögősen ment. 2 órával később a Daru tesók és @Miasigirl a távozás mezejére léptek, de ez nem vette el a kedvünket az énekléstől, mi négyen, (@aani, @Mandula8, @Zizz és én) este 10-ig karaoke-ztunk :) 

Nagyon jól telt ez a találkozó is, igaz, hogy karaoke buliba csapott át a könyvklub, de ez teljesen belefér :) Feldobta a hangulatot :D

Az este abszolút kedvence

3 megjegyzés:

Mandula8 írta...

Mennyit szerepelek a bejegyzésben! :)
Annyira jó volt!!! Nekem mára egy kicsit ércesebb lett a hangom, illetve izomlázam lett... :D
Tény, hogy a finnek vitték el a bulit, de azért akadt még ott jó pár ütős nóta.
Például:
http://www.youtube.com/watch?v=1cQh1ccqu8M

Jean írta...

Még szép! Te indítottad el a hullámot! :D

Igen, gondolkodtam rajta, hogy a Nickelback-et is beteszem, de Lauri mindent vitt :D
Vagy a YMCA-t :D

Mandula8 írta...

YMCAAAAA!!! :) Meg a Life is life, huhúúúúúúú!
Bocs az értelmes megnyilvánulásokért, elrontom a szép blogodat...

Megjegyzés küldése

 

Jean világa © 2010

Blogger Templates by Splashy Templates